Pagini

Translate

sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Kingbux-2013

Kingbux :
Ofera pana la €0.25 pe click, iar fiecare din referali iti pot aduce pana la €0.25 pe click. Pentru primii 7777  de membrii sunt alocati cate €7.00 Purchase balance, bani pe care ii poti folosi cumparand reclame. Nu este necesara o prima investitie, ci te poti inscrie free, sa inviti prieteni si sa "click-uiesti" maxim 5 reclame pe zi.
Pont: reclamele valoreaza intre €0,0001-€0,03. Alegeti-le pe cele care valoreaza mai mult pentu ca profitul sa fie maxim. Nu ocupa prea mult timp, e destul de rapid si banii sunt garantat.


Pentru inregistrare click : KingBux



2 comentarii:

  1. eurobigbux. eurobux-today. legitbux-2013. kingbux-2013. eurobuxteam,sunt conduse de acelasi admin,binenteles ca este roman..poti face cativa centi pe zi daca ramai la membru standard,dar..atentie,in final te va obliga sa investesti..Atentie mare,investind,vei pierde..ceea ce mi s-a intamplat si mie,am facut upgrade pe primele 4 situri nu mi-am scos banii,adminul venind cu tot felul de explicatii halucinante..am upgradeuri ,am in acount balance pana la 500 euro in toate cele 4 situri si nu pot scoate nimic adminul cerandu-mi acum sa investesc iar cu alt procesor(payza)macar egalul primei investitii...
    concluzie?..ramai standard si poate vei scoate cativa euro..

    RăspundețiȘtergere